الثلاثاء، 3 مايو 2011

قصه على مسئوليه شقيقه شاب سلفى

قصه على مسئوليه شقيقه شاب سلفى:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
فى عهد مبارك كنت اعيش حاله من الخوف  من ان يتم اعتقال اخى لمجرد انه ملتحى وخاصه انه كانت تتم معاملتنا اسوأ معامله فى الاماكن العامه والنوادى وحتى الجامعه رغم انى واخى من مستوى اجتماعى جيد ليس لنا اى نشاط اجرامى او سياسى  فقط اخى ملتحى
بعد قيام الثوره المصريه
تضاعف خوفى مرات ومرات ومرات
انتهى امن الدوله ورحل النظام واتى الجميع بديلا لهم يهاجمونا
اصبحت اخشى جارى المسيحى
اصبحت اخشى صديقتى الليبراليه
اصبحت اخشى اصدقائى جميعا
فجأه أصبحت انا واخى فزاعه الجميع مصدر رعب الجميع
ارجوكم انا واخى لم نفعل شىء انا واخى لن نقتل احد
انا واخى ظلمنا اشد ظلم من النظام السابق وظلمنا اكثر من النظام الحالى
وصفنا من النظام السابق بالارهابيين
ومن النظام الحالى وصفنا اننا متخلفين وارهابيين وجهله 
وجه الى سؤال من شاب منذ ايام (هو فى سلفى استشهد فى الثوره؟)
احب اقوله فى سلفيين استشهدوا فى الثوره 
وفى الووووووووووووووووووووووووووووووووووووف استشهدوا فى المعتقلات وبص بعينك لفوق شويه حتلاقى سيد بلال
وحسبنا الله ونعم الوكيل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق